Thursday, September 24, 2009

apabila aku dah senja..

Salam semua.

tadi ke brunswick.macam biasa, klu nak naik tram, kita kena tunggu penumpang2 yang nak turun, turun dulu.kebetulan,pintu tempat aku tunggu tu, penumpang dia seorang perempuan tua. bukan main susah lagi dia nak turun.almaklumla, otot2 kaki dan tangan dah lemah, x sekuat dulu.

hurmmm..mengelamun aku sekejap.terfikir...bagaimana agaknya nanti bila aku dah senja??kulit mengecut, ingatan pun berkurang..kecantikan,pastinya dah hilang(sejak bila cantikk??=p)

tapi,bila difikir2 balik,sempatkah aku menjengah masa tua??entah2..maut menjemput dulu.hurmm,kadang2,susah nak ubah stereotaip=baby,kanak2,remaja,dewasa,tua,mati.kita slalu fikir tua dulu baru mati,kan..kan??padahal,mati tu benda yang pasti.tua tu,belum tentu.

haih..rethink.

p/s:saja nak berkongsi quotation kat bawah.tersentuh hati.



sekian.

0 comments: